dinsdag 26 oktober 2010

Terug van "weggeweest"...

Tjeetje, dat is lang geleden...maar ik ben er weer!

De afgelopen weken ben ik druk met van alles en nog wat geweest. Ik heb een aantal keer op een najaarsmarkt gestaan samen met een vriendin. We hebben daar zelfgemaakte schilderijen voor op baby en kinderkamers verkocht. En daar ging een hoop voorbereiding en tijd in zitten. Vandaar dat een aantal andere dingen op een laag pitje kwamen te staan waaronder mijn blog (sorry sorry).
Ook besloot ik mijn copic ciao's te verkopen omdat ik hard aan het sparen was voor de sketch koffer. Ik had het geld nog niet helemaal bij elkaar, de koffer kon ik nog niet kopen maar mijn ciao's had ik al verkocht, dus dan ben je even onthand...maar daar heb ik van het weekend iets heel moois voor in de plaats gekregen dus het kaarten maken kan weer beginnen. En aangezien het "donkere" weer er weer aan komt gaat dat vast goed komen. Heerlijk met een muziekje en een kopje thee de zolder op...

Maar mijn nieuwe aanwinst wil ik wel even showen, ben er helemaal happy mee. Maar hoe kan dat ook anders:





Ik ga zo dadelijk de laatste hand leggen aan mijn kaart en zal deze straks of anders morgen posten. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden?

EveLINdeloetje

3 opmerkingen:

  1. dat ziet er fantastisch uit !!!!

    heel veel plezier ermee !

    groetjes, margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat onzettend gaaf. kan me voorstellen dat je daar 'even' (heel lang) voor heb moeten sparen. Maar je gaat er vast veel plezier van hebben. Ik ben nu al benieuwd naar alle leuke creaties die je ermee gaat maken.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen