maandag 27 december 2010

Magnolia...Hoera!




Wat is het toch lekker om vakantie te hebben. Deze week lekker aanrommelen, uitslapen, shoppen en natuurlijk kaarten maken. Zo ook vandaag...
Het afdrukjes is van Magnolia, ik heb haar een vlaggetjes-touw in handen gegeven die ik zelf heb uitgeknipt en waar ik de letters van HOERA op heb gestempeld. Het lijkt net of het bij het afdrukje hoort.
Het papier is van DCWV Citrus Matstack.
Ik heb om het afdrukje de stempel van Stempelglede's Grunge collection gebruikt. Ik maak bijna geen enkele kaart meer zonder een stempel te gebruiken om het afdrukje heen. Het maakt het echt helemaal af! Althans dat is mijn mening...
De strik heb ik gemaakt met de Bow Easy. Te koop bij de Stampingcorner.
Op de kaart heb ik niet heel veel bijzonders gebruikt maar het is wel een vrolijk geheel geworden. Toch?
EveLINdeloetje

1 opmerking:

  1. Hij is erg leuk, de slinger hoort er echt bij

    groetjes san

    BeantwoordenVerwijderen