donderdag 23 december 2010

Sending you hugs and kisses...




Afgelopen weken heb ik wel een aantal kaartjes gemaakt maar het uploaden op blogger gaf wat problemen vandaar dat ik dat even heb gelaten voor wat het was maar nu doet alles het weer ok dus we gaan weer een kaartje showen...
Het stempelafdukje wat ik heb gebruikt is van Kanban. Het papier is van Kars Wedding Paper.
Er zitten allemaal zwart, wit en bruine papiervellen in. Erg leuk om te combineren met een leuke felle kleur zoals op het kaartje.
De tekststempel is van Whiff of Joy: Magical Wishes.
De bloemen zijn van vilt en heb ik gemaakt met een Die-namic van My Favorite things: rolled flower. Deze kan door de cuttlebug gebruikt worden. Achter de bloemen heb ik wat blaadjes geplakt die gemaakt zijn met een Martha Stewart pons.
Verder heb ik nog wat ribkarton gebruikt.
De stempel om het afdrukje heen is van cherrypiearts. Ik blijf het heel leuk vinden om de randen van een afdrukje op te "leuken" met een apart stempel-randje.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden?
EveLINdeloetje

1 opmerking:

  1. Wat een mooi kaartje! Die bloemen van vilt zijn erg leuk. Mooi gedaan.

    Winterse groetjes,
    Myriam

    BeantwoordenVerwijderen