vrijdag 24 december 2010

Wishing you a day that sparkles...




Buiten ligt een pak met sneeuw maar binnen is het lekker warm, een heerlijke dag om kaarten te maken. En dat doe ik dan maar al te graag.
Vandaag een kaartje met een stempel van Lilly of the Valley. Gecombineerd met papier van Jack en Jill. Ik kwam dit papier tegen op de winterfair op mijn werk. We hadden behalve kraampjes met eigen gemaakte spullen ook kraampjes met spullen van mensen buitenaf. En daar zat ook een hobbykraam tussen. Het papierblokje kon ik niet laten liggen.
Het afdrukjes is ingekleurd met copics.
De tekststempel is van Whiff of Joy.
Ook op deze kaart heb ik een die-namic van My favorite thing gebruikt: Rolled rose, uit vilt gestanst.
Om het afdrukje heen heb ik wat swirls gestempeld. Deze zijn ook van Whiff of Joy: Christmas swirls.
Verder heb ik de kaart nog wat bewerkt met stickles en pareltjes (perlen pen).

Ik wens iedereen fijne en gezellige kerstdagen...
EveLINdeloetje

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen