zaterdag 25 december 2010

You make me smile...





Voordat wij straks met familie lekker gaan eten wil ik toch nog even 1 van mijn laatste kaartjes met jullie delen.
Ik heb hiervoor een stempel van Magnolia gebruikt. Magnolia Tilda houdt een mandje met hartjes vast en deze hartjes komen in nog een paar dingen terug: een paper doily heart op de achtergrond. En ook de stempel om het afdrukje heen is er 1 met hartjes: Heart Vines van Snag em stamps.
Het papier wat ik heb gebruikt is van Basic Grey Capella.
De tekststempel komt van Hero Arts (CL 272).
Ik heb getracht de kaart een beetje een oude (vintage) look te geven en heb dus wat randjes gedistressed.
Verder nog wat kant en wat pareltjes gemaakt met een perlen pen.
De bloemen zijn gemaakt met de Retro flower ponsen. De blaadges van de bloem heb ik nog bewerkt met een Martha Stewart pons (volgens mij de doily lace) zodat je daar een leuk patroontje in krijgt.
De kaart is een geheel andere kaart als de kaarten hiervoor maar toch heeft het ook wel weer wat.

Ik wens jullie allen een fijne eerste kerstdag en tot snel...
EveLINdeloetje

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen