donderdag 6 januari 2011

Kan ik je opfleuren...




De afgelopen 2 weken heb ik heerlijk vakantie gehad maar morgen moet ik weer werken en ik moet zeggen dat ik daar helemaal geen zin in heb. Die dagen lekker aanrommelen vond ik heerlijk. Maar goed 1 dagje werken is ook wel weer te overzien. Dan is het al weer weekend. En we hebben sinds tijden geen plannen, verjaardagen of feestadgen in het weekend dus ik zal vast samen met mijn kids mijn hobbykamer onveilig gaan maken.

Vandaag een kaartje met een stempeltje van Kanban. Ik vind het kaartje niet helemaal geweldig maar het plaatje is wel erg lief. Vandaar dat ik hem toch maar post.
Het papier is van Basic Grey Nook en Pantry. De tekst is van Kars en de pleisterstempel is van River City Rubber Works.
Hopelijk vinden jullie het kaartje wel wat...
EveLINdeloetje

3 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijk kaartje daar fleur je zeker van op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een heel leuk kaartje!
    Het afdrukje is inderdaad een schatje.
    Iedereen zou toch wel zo'n kaartje willen krijgen als hij/zij ziek is?

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het toch een mooi kaartje geworden. Vooral die pleister zijn leuk. :)

    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen