zondag 16 januari 2011

A magical day?....




Toch nog even tijd gevonden om een kaartje te plaatsen. Mijn oudste dochtertje was afgelopen vrijdag jarig en de visite loopt nog steeds binnen. Man wat een drukte maar wel gezellig!
Ik heb weer een kaartje gemaakt met een stempel van Lily of the Valey. Ik blijf ze zo leuk vinden...
Het papier is van DCWV Hippie Chic en de tekst is van Whiff of Joy. De bloemen zijn gemaakt met een setje van My Favorite Things: Flower Trio. Ook heb ik wat Quickutz fasteners uitgestanst en deze gebruikt. De stempel om het afdrukje heen is gemaakt met mijn nieuwste aanwinst, een stempelset van Stempelglede: Garden Collection. Stempelglede heeft echt zulke gave stempels. Jammer dat ze niet worden verkocht in Nederland.
Nu is het wachten op de laatste visite vandaag en daarna gaan we lekker pizza halen bij de nieuwe Pizzeria hier in de buurt. Oh, heerlijk niet koken...
EveLINdeloetje

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen