maandag 3 januari 2011

Season's greetings...




Allereerste; iedereen de aller aller aller beste wensen voor het nieuwe jaar!

Al een tijdje wilde ik een kaart maken met deze stempel maar had geen inspiratie. Toch ben ik er vandaag mee begonnen en hij is toch wel leuk geworden. Ik ben altijd bang dat "winterse" kaarten snel op kerstkaarten gaan lijken maar bij deze vind ik dat reuze meevallen.
De stempel is van Whiff of Joy en ook de tekststempel komt uit een set van Whiff of Joy.
Het papier is van Basic Grey: Jovial.
De sneeuwster komt van de Wibra vandaan. Het lag in de kerst-opruimingsbak en leek me wel leuk om een keer te gebruiken. Verder wat lint en liquid Applique gebruikt.
De stempel om het afdrukje heen is van Imaginisce Snag em stamps Cottage Christmas.
Ondertussen is de sneeuw hier in Harderwijk weg maar de kaart is nog steeds lekker "winters".
EveLINdeloetje

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige kaart! Mooi ingekleurd. Die sneeuwsterren van de Wibra passen er perfect bij. Sjiek gemaakt hoor.

    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen