donderdag 13 januari 2011

You are so....




Het kaartje van vandaag heeft een beetje de kleuren van een kerstkaartje maar dat is het niet...Ik zou niet snel weer voor deze kleurencombi kiezen als het geen kerstkaart is, de kleuren maken het toch snel "kersterig".
Het afdrukje is van Magnolia. Het is de exclusieve Magnolia stempel die ze alleen bij Creashop Duymelot verkopen. Hij is echt erg leuk en overal voor te gebruiken. ik ben blij dat ik hem heb gekocht.
De tekst boven het afdrukje heb ik gemaakt met een tekst van Hero Arts. Ik heb hem een beetje in een boogje op het acrylblok geplakt zodat hij mooi rond boven het afdrukje komt te staan.
Het papier is van Basic Grey: Jovial.
Als achtergrond border heb ik gebruik gemaakt van een Punch around the page pons van Martha Stewart.
Voor de blaadjes/takjes heb ik een Mc Gill pons gemaakt: Fern. Verder nog wat kant en bloemen gebruikt.
Kan hij ermee door?
EveLINdeloetje

1 opmerking:

  1. Wat een lieve, mooie kaart! Dat kant rondom de cirkel geeft een erg leuk effect.

    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen