zaterdag 5 februari 2011

Black and pink...




Ik sta op het punt om chocolade-lollies te gaan maken met mijn oudste dochtertje maar nog snel post ik even een kaartje. Morgen zal het ook niet van komen omdat Man-lief maandag jarig is en dat morgen viert. Dus het wordt weer een drukke boel.
Maar even over het kaartje;
Het afdrukje is van Magnolia en het papier van Tilda (Thanks Nicole). Met de Retro Flower pons heb ik een hoop kleine bloemetjes geponst en die voorzien van een bloemenkern met de hotfix. Verder wat halve glasparels gebruikt, wat lint, een doily paper en ribkarton.
Vind de kleuren zwart en roze wel mooi bij elkaar staan. Maar misschien denken jullie daar anders over? Ik hoor graag jullie mening...
Nou choco-lollies here i come!
EveLINdeloetje

3 opmerkingen:

  1. Geweldig kaartje! Echt super mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattige kaarten maak je,Lieve groet Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtig kaartje geworden! De kleurencombo zwart-roze vind ik ook altijd mooi staan op een kaart. Al die bloemetjes in 1 hoekje is leuk. Ook Tilda is heel mooi ingekleurd.

    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen