donderdag 17 februari 2011

Crafters Companion




Wat zijn ze leuk...die nieuwe stempels van Crafters Companion SWALK. Ik had de oude serie vorig jaar al op een beurs gekocht maar heb deze nieuwe serie in het buitenland gekocht. Er zijn 12 nieuwe uitgekomen waar ook een cd-rom bij hoort waarmee je bijpassend papier en bloemen etc. kan uitprinten. Echt een leuke set.
Het papier is van Basic Grey: Bittersweet.
Het kader heb ik gemaakt met een Martha Stewart punch around the page set. En ook voor de blaadjes/takjes heb ik een Martha Stewart pons gebruikt. Het lint had ik nog liggen.
Het labeltje heb ik uitgesneden met een stans van Spellbinders: Tags Trio en deze daarna ge-airbrushed met copics.
De stipjes die ik om het afdrukje heb gestempeld zijn gedaan met een stempeltje van Magenta. En de tekst komt van Kaisercraft.
Vind het zelf wel een erg leuk kaartje geworden, maar dat kan bijna niet anders met zo'n stempeltje...
EveLINdeloetje

2 opmerkingen: